اعلام ترکیب استقلال برای دیدار حساس با تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست
سرخط خبرها

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، ۲ آبان ۱۴۰۲+ ویدئو گل‌ها| برد به لطف صادقی و بیرو!

  • کد خبر: ۱۹۰۵۴۳
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، ۲ آبان ۱۴۰۲+ ویدئو گل‌ها| برد به لطف صادقی و بیرو!
دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان لحظاتی قبل به پایان رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت. این دیدار در نهایت

در ترکیب پرسپولیس علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمد عمری، شهاب زاهدی به میدان رفتند.

در همان ابتدای مسابقه، داور به کمک وار، یک پنالتی برای استقلال گرفت، اما علیرضا بیرانوند پنالتی را مهار کرد و پرسپولیس را در بازی نگه داشت. در ادامه سعید صادقی در نیمه نخست گل اول مسابقه را به ثمر رساند. پرسپولیس با این گل برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم باز هم سعید صادقی برای پرسپولیس گلزنی کرد تا اختلاف به دو برسد. در نهایت پرسپولیس با همین ۲ گل پیروز شد و ۶ امتیازی شد.
استقلال تاجیکستان با ۱ امتیاز در رده آخر جدول ایستاد. در آخرین بازی این گروه در راند سوم، امشب الدحیل به مصاف النصر عربستان می‌رود.

ویدئو مهار پنالتی استقلال تاجیکستان توسط بیرانوند

تعداد بازدید : 678

ویدئو گل های سعید صادقی به استقلال تاجیکستان

تعداد بازدید : 573
 
تعداد بازدید : 525
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->